Onpas lokakuun hellinyt meitä kauneudellaan !

Laulukoululla on myös puhaltanut uusia tuulia, olemme saaneet uudet nettisivut viimeistä silausta vaille valmiiksi. Sivut ovat jo avoinna, lisäämme sinne kuitenkin vielä upeita kuvia opettajistamme työn touhuissa ja muuten vaan fiilistellen. Kuvia otettiin yhtenä perjantaipäivänä Laulukoululla syyskuun lopulla.

Sivujen uudistuksen myötä siirrymme yhä enemmän siihen, että asiakkaana voit varata itse laulutuntiajan sähköisestä kalenteristamme, silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Opettajat avaavat kalenteriin vapaat aikansa aina neljä (4) viikkoa eteenpäin. Sivuiltamme löytyy useasta kohtaa alla oleva täppä

ja tätä klikkaamalla pääset suoraan ajanvaraukseen valitsemaan kenelle opettajalle haluat varata ajan, helppoa eikös vaan.

Edelleen voit kuitenkin aina laittaa sähköpostiviestiä ja kysyä neuvoja esimerkiksi siihen, kuka opettaja sopisi parhaiten juuri sinulle. Kysymykset voit laittaa osoitteeseen toimisto@tampereenlaulukoulu.fi

TERVETULOA LAULUKOULUUMME - Kun haluat laulaa!

Laulukoulun oppilaana pääset osallistumaan erilaisiin keikkapajoihin. Ensimmäisenä tällä lukukaudella tulee Bändi-paja marraskuussa sekä Konsertti-paja joulukuussa.

Bändipaja on 22.11.22 Ravintola Teerenpelissä klo 20.00. Tämä bändipaja on harvinainen mahdollisuus Laulukoulun oppilaille, sillä pääset esiintymään Tampereen Laulukoulun House-bänd säestyksellä. Bändi koostuu kolmesta ammattimuusikosta. Paikalla on äänentoiston ammattilainen vastaamassa äänentoistosta ammattitason äänentoistolaitteilla. Keikka myös tallennetaan meidän omalle YouTube-kanavalle.

Onkohan tällä kertaa mukana uusia tulevaisuuden artisteja?! Meidän useita oppilaitamme on ollut mukana mm. Voice of Finland -kisoissa ja menestystäkin on tullut. Tervetuloa kuuntelemaan Teerenpeliin.

Konsertti-paja on Laikun Musiikkisalissa 13.12.22 ja siellä oppilaamme pääsevät esiintymään pianistin kanssa akustisen flyygelin säestyksellä. Laulu voi olla joko akustista tai ääntä voidaan vahvistaa.

Tässä lyhykäisyydessään alkusyksyn kuulumisiamme.

Suurimmat ilonaiheet löytyvät aina arjesta ja joka viikkoisilta tunneilta ammattitaitoisten opettajiemme kanssa, kun huomaamme miten laulaminen helpottuu ja omasta äänestä löytyy aivan uusia ulottuvuuksia.

Tapaamisiin laulutunneilla❤️

Terveisin Susanna